تارنمای  عکزا

تارنمای عکزا

پخش مجدد از تارنمای ارگ ایران www.arq.ir
تارنمای  عکزا

تارنمای عکزا

پخش مجدد از تارنمای ارگ ایران www.arq.ir

خاصیتها ضررها عسل واقعی

خاصیتها ضررها عسل واقعی زیاد نوشتند،  در اینجا درباره خاصیتها و ضررهای عسل طبیعی واقعی خلاصه ای می نویسم،  عسل  از ترکیب قند و مواد دیگر طبیعی است.
خاصیتها ضررها عسل واقعی
پیش نویس
      خاصیتها ضررها عسل واقعی زیاد نوشتند،  در اینجا درباره خاصیتها و ضررهای عسل طبیعی واقعی خلاصه ای می نویسم،  عسل  از ترکیب قند و مواد دیگر طبیعی است.  ترکیب خاص انواع مختلف عسل بستگی به گل‌هایی دارد،  که در دسترس زنبورهای عسل است.  مصرف روزانه یک قاشق چای‌خوری عسل کمک می‌کند،  تا یک زندگی طولانی و سالم داشته باشید.
   توجه:  عسل واقعی یعنی عسل طبیعی،  در بازار پر شده از عسلهای شکری،  شکر را بصورت شربت درست می کنند و در کندو قرار می دهند،  و زنبورها آنرا در شانه های از پیش تعیین شده می گذارند.  برای همین نوشتم عسل واقعی،  زیرا آن عسل شکری هم نوعی عسل است،  ولی عسل واقعی نیست.
خاصیتها ضررها عسل واقعی
تصویر عسل،  عکس شماره ۴۸۶۷.
خاصیتها ضررها عسل واقعی
لوگو درک و عشق به طبیعت آینده بشر را تضمین می کند،  عکس شماره ۱۵۲۸.
این برگه پیوست لینک زیر است:
.....
خاصیتها ضررها عسل واقعی
خاصیت نویسی دروغی
      در اینترنت پر از نوشته های الکی درباره خاصیتهای خوراکیها منجمله عسل است.  اینگونه نوشته ها فقط برای جلب خواننده و بالا بردن تیراژ هستند.  مثلاً می گویند عسل برای معالجه مغز و عملکرد مغز خیلی مفید است،  حتی نوشتند عسل تومور مغزی را معالجه می کند!.
      من می گویم،  عسل طبیعی نیز مانند همه خورکیهای طبیعی دیگر است،  و برای سلامتی حتماً باید خورده شود.  زیادی گفتن و نوشتن از خاصیتهای الکی و درمانی عسل،  و یا هر خوراکی دیگر،  دروغی بیش نیست،  اگر درست بود انقدر زیاد دکتر و دارو نبود.
      پدر من در اینجا،  هر روز با صبحانه یک قاشق عسل طبیعی می خورد،  در پانزده سال گذشته که با آقای علی کاظمی آشنا شده بود،  عسل خود را از ایشان می گرفت.  او هرگز به دکتر نرفت و دارو استفاده نکرد،  در نود و یک سالگی سلامتی کامل جسمانی داشت،  بعد از یک حادثه در ناباوری فوت شد.
خاصیتها ضررها عسل واقعی
خاصیتها ضررها عسل واقعی
      عسل سرشار از انرژی است،  خوردن روزانه یک قاشق عسل برای جذب کلسیم مفید است.  عسل برای پوست مفید‌ است،  می توان مقداری عسل را بجای پماد هیدروکسید استفاده کرد.  عسل دارای ویتامینها و مواد معدنی و اسیدهای آمینه برای بهبود پوست است.  ترکیب عسل با زردچوبه برای درمان قارچ پوستی مفید است.
       مخلوط عسل با آب هویج برای قوه بینایی مفید است.  جویدن یک قاشق چای‌خوری موم عسل به مدت ۲۰ دقیقه و پنج تا شش بار در روز سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌کند.  این برای بیماران مبتلا به آسم موثر است.
      عسل منبع غذایی خوبی برای رژیم های غذایی چاقی و لاغری است،  با هر یک از این رژیمهای غذایی عسل نیز استفاده می شود.  مخلوط عسل با مواد غذایی دیگر مانند آبلیو و دارچین وغیره را برای تسکین و معالجه انواع بیماری های سبک پیشنهاد می کنند،  این کار باید زیر نظر پزشک متخصص باشد.
      من انوش راوید مانند وبسایتهایی،  که می خواهند با پرگویی و الکی گویی خواننده جلب کنند،  خوداری می کنم.  فقط پیشنهاد می کنم،  برای سلامتی روزانه یک قاشق عسل طبیعی میل کنید،  و حالشو ببرید.  در ضمن همیشه سعی نمایید خوراکیهای طبیعی بخورید،  و مراقب باشید بجای خوراکی طبیعی فراریخته و تراریخته بخورتتان ندهند.
 ...............
   برچسبها:  عسل، عسل طبیعی، خاصیتهای عسل، ضررهای عسل، انوش راوید، علی کاظمی، خرید عسل، فروش عسل.
.............
خاصیتها ضررها عسل واقعی
مستند های مربوط
مستند های بیشتر را در آپارات وبسایت ارگ ایران ببینید،  لینک آن در ستون کناری
 
............................
    توجه ۱:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  تارنمای انوش راوید،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین لیست وبسایت و عکسها و مطالب را بیابید.  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.
   توجه ۲:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجو های ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید.  در جهت دانش مربوطه این تارنما،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.
   توجه ۳:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و تارنمای دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arqir.com.
ارگ ایران   http://arqir.com
پرسشهای خود را ابتدا در جستجوهای تارنما بنویسید،  به احتمال زیاد پاسخ خود را می یابید
جهت آینده ای بهتر دیدگاه خود را بنویسید،  و در گفتگوهای تاریخی و جغرافیایی و اجتماعی شرکت کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.